Wednesday, July 3, 2013

Cat Art - kunst på barnerommet

My 4 year old asked for a cat above her bed, like her little sister has a teddy above her bed. I put it up while she was sleeping last night, very anxiously awaiting her response this morning. She was happy. I was worried she might scream when she woke up but she just smiled. This was a fun project and we are already talking about what animal is next? Suggestions are Mr Fox and a giraffe. I can't wait.





Et lite kveldprosjekt. Min 4-åring ønsket seg en katt over sengen. Jeg tegnet en katt (jeg hadde sett på Pinterest, dessverre uten link) på vanlig gråpapir og malte med litt rosa, neongul og blå. Halen har jeg dekt med prikkete silkepapir fra Lagerhaus. Jeg var redd katten skulle skremme vettet av jenta når hun våknet i dag, men det gikk helt fint. Hun undret seg litt og så kom smilet. I kveld skal begge jentene få være med å lage det neste dyret som jeg tror blir Herr Rev, eller Reidar Rev eller Mikkel Rev, vi får se hvem det blir.

No comments:

Post a Comment