Sunday, June 16, 2013

Stipend! Kunstkurs i Danmark! Bettina Holst

Jeg er så heldig å ha fått tildelt kunstkurs-stipend fra min kunstforening Skedsmo Kunstforening! Så i september tar jeg med min mor og vi drar på malekurs hos kunstner Bettina Holst rett utenfor København. Se noen av Bettinas bilder nedenfor og les mer om henne på hennes blogg. Hun er kreativ med både DIY og interiør i tillegg til sin kunst. En ny blogg jeg skal følge i hvertfall!
Bettina Holst

Bettina Holst

Bettina Holst
I fjor var min mor og jeg også på kurs i København, dengang hos collage-ist Kristina Dam. Les mer om det kurset her. Hadde ikke hatt noe i mot en årlig tradisjon med kunstkurs (i Danmark) hver høst med min mor ; )

Her er ett av collagebildene jeg lagde i fjor hos Kristina Dam:



For 4 år siden var jeg på kurs hos Line Juhl Hansen i Århus, les mer om den workshop'en her.

I have been awarded an art class scholarship from Skedsmo Kunstforening, so in September my mom and I go to Denmark for a weekend of art workshop with the artist Bettina Holst.


1 comment: