Wednesday, April 24, 2013

Kunstkort til salgs i MEandYou nettbutikken

Har du fått med deg innsamlingen til MEandYou Foundation?
På 90 dager skal 7 millioner kr samles inn slik at 140 ME-pasienter kan sendes til Haukeland sykehus for å være med på et forskningsprosjekt. Les mer inne hos MEandYou.


Jeg støtter dem med å selge noe av kunsten min til inntekt for innsamlingen. I nettbutikken til MEandYou har jeg lagt inn noen av mine kunstkort og til påske solgte jeg 20 av min påskeegg hvor det gikk 50 kr for hver egg til innsamlingen.

Har du lyst å bidra? Du kan enten bidra med penger på giverkonto 2480 0845 633
eller du kan donere ting du laget selv til nettbutikken, les mer om hvordan her.
En annen viktig måte å bidra på er å fortelle dine venner om denne innsamlingen og LIKE MEandYou på Facebook.


No comments:

Post a Comment