Fra torsdag 5. desember 2013 er mine malerier utstilt i
Galleri Festiviteten på Eidsvoll Verk (på andre siden av veien for Eidsvollsbygningen). Jeg kommer til å ha kunstkort, giclee (print/trykk) og julekuler for salg også. Helgen 7. og 8. desember er det i tillegg
julemarked på Stallgården (samme side som Eidsvollsbygningen) som er verdt et besøk. Velkommen!
 |
| Et maleri jeg jobber med for tiden |
I am working towards my next exhibition which opens December 5th in
Galleri Festiviteten.
No comments:
Post a Comment