The open studio/show room this weekend was so much fun! Quite a few found their way down to my basement and I even sold 5 art pieces! I am definitely doing this again. And thank you LillestrømWalk for a great happening in our little town!
Så kjekt at det var vellykka! Og bra salg, det er liksom ikkje dumt, det:-) Og du - tusen takk for fine kommentarar inne hjå meg idag, skal sjå om eg kan vise deg meir av bilda mine etterkvart.
Svar: Jeg har også kjøpt mitt på loppis, men vet dessverre ikke noe om det. Mitt har ingen signatur eller merke av noe slag, hverken på forsiden eller baksiden. Det er en slags innrammet papp-plakat. Si fra hvis du finner noe ut om det, hadde vært moro å vite:-)
Så gøy!
ReplyDeleteBra når lokalsamfunnet arrangerer slike ting, burde vært mer av det rundt forbi i Norge.
Så gøy, og så mange salg! :)
ReplyDeleteSå kjekt at det var vellykka! Og bra salg, det er liksom ikkje dumt, det:-)
ReplyDeleteOg du - tusen takk for fine kommentarar inne hjå meg idag, skal sjå om eg kan vise deg meir av bilda mine etterkvart.
Klem
Svar: Jeg har også kjøpt mitt på loppis, men vet dessverre ikke noe om det. Mitt har ingen signatur eller merke av noe slag, hverken på forsiden eller baksiden. Det er en slags innrammet papp-plakat.
ReplyDeleteSi fra hvis du finner noe ut om det, hadde vært moro å vite:-)
Ha en god dag!