Kari Anne Marstein
Thursday, September 11, 2008
nytt maleri ferdig!
Dette maleriet har ligget alt for lenge på hold, men nå er det endelig ferdig!
Maleriet heter "Emmalyst" og er 100x100cm (akryl og kull på lerret).
Selges for 2800kr.
SOLGT.
1 comment:
Unknown
September 12, 2008 at 4:01 PM
du er så flink! både huslig og kunstlig.
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
Newer Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
du er så flink! både huslig og kunstlig.
ReplyDelete