Wednesday, May 14, 2014

Handpainted art stool - in progress

En gammel krakk fra loppis har vært mitt lerret i dag! Jeg har rett og slett dekket sitteplaten med avispapir og lim og deretter malt oppå. På bakgrunnen har jeg brukt Gelli Arts platen. Når jeg er ferdig med motivet kommer jeg til å lakke slik at man faktisk kan sitte på krakken.

An old thrifted stool has been my canvas today. This is still in progress.
Step 1: cover the stool with newspaper and glue. Step 2: paint the background (I used the Gelli Arts plate) Step 3: make some art! Step 4: put some finishing on (not done yet).

3 comments:

  1. Spenstig nettside du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapet Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    ReplyDelete
  2. I enjoyed reading your blog & I must congratulate you.. this is a work of art!...Cardsharing Server

    ReplyDelete