Friday, May 9, 2014

Gelli Arts Printing Plate - monoprinting

Har du prøvd Gelli Arts Printing platen? Det er en slags gelatinaktig plate man kan bruke til monoprinting. Jeg er helt bitt av basillen. Her kan man snakke instant art! Det blir noe med en gang. Og man vet aldri helt hva det blir. Alt du trenger foruten selve Gelli Arts Plate'n er vanlig akrylmaling, en rulle og et litt tykt papir. Det kan være fordel med noe som lager struktur, det skal jeg lage et eget innlegg på.

Jeg har holdt kurs i Gelli Art Printing både for voksne og barn og det er artig å se stjernene i øynene til både liten og stor når man ser kunsten som blir skapt.
Jeg planlegger å holde kurs for voksne til høsten, følg med på min facebookside Kunstworkshop med Kari Anne Marstein for mer informasjon. Ønsker du å kjøpe en Gelli Art Plate (jeg har noen 20x25 cm til overs), ta kontakt på mail eller via facebooksiden. Prisen er 390 kr + porto for platen og 110 kr for en rulle.


No comments:

Post a Comment