Wednesday, January 15, 2014

KunstKurs: Hvordan angripe det hvite lerret?

I mars kommer jeg til å holde en kunst-workshop med tittelen "Hvordan angripe det hvite lerret?". Det er en workshop hvor fokuset er å teste mange forskjellige teknikker på lerretet uten å nødvendigvis tenke resultat (motiv) i prosessen. Kurset passer for alle, fra helt nybegynner til mer erfaren. 

I tillegg kommer jeg til å prate om hvordan kunstnere kan bli mer synlig på nettet, hvilke kanaler man bør være respresentert på og hvordan bruke dem. Inkludert i prisen er også medlemskap i en lukket Facebookgruppe hvor jeg og deltagerne deler tips, teknikker og erfaringer.


Kurset arrangeres i samarbeid med Skedsmo Kunstforening og deres malegruppe og vil foregå i Brogata 2 (i 2.etg) i Lillestrøm (like ved tog og buss).

Tid:
Lørdag 15. mars kl 12-17
Søndag 16. mars kl 12-17

Priser:
For medlemmer av SKFs malegruppe: 1000 kr
For medlemmer av SKF: 1500 kr
For deltagere som ikke er medlem av SKF:2000 kr

(det er  mulig å melde seg inn i foreningen i forkant, det koster 300 kr i året)
Materiale er ikke inkludert Color Rebels vil komme og selge det som evt. trenges om ønskelig (si ifra ved påmelding). 

For påmelding send mail til :
skedsmokunstforening@gmail.com


VELKOMMEN!
Håper vi sees ; )

2 comments:

  1. Oi, så spennende!
    Det må jeg tenke på :)

    Siw

    ReplyDelete
  2. Jeg gleder meg som en unge, hadde vært kos å se deg der ; )

    ReplyDelete