Wednesday, July 10, 2013

Lofoten - fjord og fjell og natur og STREET ART!

Snart går turen til Lofoten! Jeg pakker regnhyre og allværsjakker. Jeg tillegg til fjord og fjell og fantastisk natur i midnattsola, håper jeg å få med meg noe av følgende:
Engelskmannsbrygga i Henningsvær med blant annet Cecilie Haalands keramikk, Rundt og Rundt Redesign i Kabelvåg, Nord Norsk Kunstnersenter i Svolvær, Yngve Henriksens utstillingGalleri Espolin i Kabelvåg og sist men ikke minst Pøbel og Dolk sin street art rundt i Lofoten.
Du kan følge meg i Lofoten "live" på instagram kariannemarstein : ) God sommer!

Jeg håper å se denne! Foto via nrk.no/nordland (Foto: John Inge Johansen)

Lofoten in Norway, more that just spectacular scenery! Follow the links in the Norwegian text above, you'll be amazed! Street art, pottery and glass art and redesign shops!

No comments:

Post a Comment