Friday, February 1, 2013

Vernissage tomorrow - art show in Brogata 2 Lillestrøm

Please join me tomorrow for the opening of the Medlemsutstillingen 2013! Vernissage starts at 12.00 in Brogata 2 in Lillestrøm - hope to see you there! Together with 40 other artists I am showing some of my latest art, one canvas piece and two Easter eggs.

Utsnitt maleri på lerret 40x40 cm "Rosa skyer"

Påskeeggene mine i lokalavisa
Velkommen til utstillingsåpning lørdag 2. februar kl 12 i Brogata 2 i Lillestrøm, håper jeg ser deg der! Jeg og 40 andre kunstnere viser fram vår kunst, jeg med et akrylmaleri og to påskeegg.

3 comments:

  1. Ååå, så spennende! Jeg har bryllupsfotografering i morgen, så får det ikke til dessverre :(
    Men massevis av lykke til! Du er flink :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk Stine! Lykke til fotografering! Kanskje vi sees til uka om alle holder seg friske da ; )

      Delete
  2. great news! I wish you a lot of fun and a good time!
    greetings from germany, geisslein

    ReplyDelete