Sunday, September 2, 2012

Collage Workshop with artist Kristina Dam in Copenhagen

Where to start… what a great weekend in Copenhagen! My mom and I went there to attend a collage workshop with artist Kristina Dam. What a treat! Had so much fun, learned a lot and really had to step out of my comfort zone (art-wise). My head was completely empty after 6 hours of hard work! I really really recommend taking this work shop! Thank you Kristina for your patience and for letting us having a peek into all your art experience.

workshop christina dam cphworkshop dam 2012work shop finish christina dam

Oj oj, hvor skal jeg begynne? Collagekurset i Køben hos kunstner Kristina Dam var så verdt turen. Har ikke bare storkost meg men også lært en masse. Har ikke jobbet mye med komposisjon tidligere og her fikk jeg virkelig prøvd meg, skikkelige utenfor komfortsonen og det har jeg veldig godt at. Vi har jobbet med akvarell, tusj, spray i tillegg til akryl og papir. Anbefaler på det sterkeste et kurs hos Kristina Dam!

Fikk såvidt tid til å se litt av Køben også, mer om det senere. Og to kunstsouvenirer jeg må vise når de er hengt opp.

2 comments:

  1. Jaaa. jeg vil. Er faktisk forelsket i stilen hennes.
    Så fin hylle over. Kult!

    ReplyDelete
  2. Ser knallkjekt ut! Så stas å få lære nye ting! Har òg sett bildene frå leiligheten hennar, og kan sjå at det er ei dame med talent både for kunst og estetikk generelt!

    Klem

    ReplyDelete