Saturday, September 8, 2012

Art Souvenir from Denmark–some more Kristina Dam

Maybe not a surprise that the art souvenir I brought home from Copenhagen was made by Kristina Dam? These cork collage circles are now hanging in my kitchen next to my Jan Olav Forberg painting. If you feel like you have seen these round art pieces before, you probably have; in the Danish BoligMagasinet. Later this year two of Kristina’s art prints will be available for free as an attachment to the BoligMagasinet.
IMG_5382  IMG_5387  IMG_5385  IMG_5384
IMG_5388  IMG_5389
Det var kanskje ikke en stor overraskelse at kunstsouveniren jeg kjøpte i Køben var av Kristina Dam som også holdt workshop’n jeg var på? Det er collage på korkunderlag! Veldig kreativt spør du meg. Om et par måneder er et par av hennes trykk tilgjengelig via danske BoligMagasinet, dog tror jeg du nesten må være dansk abonnent for få dem : ( Nå er forresten bildene fra leiligheten hennes tilgjengelig på nettversjonen til BoligMagasinet også, verdt en titt (og jeg har vært der og sett at leiligheten er FANTASTISK på årntli!).
Har du kjøpt deg kunst som souvenir noen gang? Jeg gjør det gjerne, her er kunstsouvenir fra Line Juhl Hansen da jeg var på work shop hos henne for 3 år siden.

No comments:

Post a Comment