Saturday, March 24, 2012

Årets hjemmelagde påskeegg!

Da er maling av påskeeggene godt i gang, lovlig sent akkurat som i fjor. Må bli ferdig i helga slik at de kan legges ut på Epla fortere enn svint! Egentlig hadde det vært gøy med nye motiv hvert år, men jeg fikk lagd så få i fjor at jeg fortsetter med pip pip’ene i år også. Dog prøver jeg på en stående variant fra Panduro:
IMG_7450   IMG_7449   IMG_7452
Hadde vært gøy å lage en variant med kaninene kanskje?
kanin til paskeegg  kaniner til paskeegg
Noen andre som lager påskepynt denne helga?

2 comments:

  1. JA, lag en variant av kaninene.
    De er så innmari fine :)

    Her er det ikke påskepynt på gang,
    men sparkling, flislegging, pakking m.m.
    Vi skal ha visning rett etter påske,
    så nå har sirkuset startet. Utorlig hvor
    mye man får plass til i en 68 kvm leilighet.
    Vi skal til 180 og jeg gleeeder meg til å finne mange nye bruktskatter til det nye huset.

    Fin hælg!
    Klæm Siw

    ReplyDelete
  2. Inspirerende! Maler du flere ting? Morro å lese :-)

    ReplyDelete