Thursday, February 16, 2012

Cecilie Haaland hos Hviit

Jeg er veldig glad i Cecilie Haaland sin keramikk, og ble veldig glad da jeg så at Hviit har henne i sitt sortiment. Jeg ferierer ofte i Lofoten og har vært på hennes verksted flere ganger og er så heldig å ha to av hennes vaser i skapet. Den største fikk vi i bryllupsgave for snart 7 år siden og den med fiskehale kjøpte jeg selv på dette besøketEngelskmannbrygga i Henningsvær. Den i forgrunnen på bildet er britisk og er et loppiskjøp.

cecilie haaland keramikk   haaland

Nå står disse fantastiske norgesglass-lyktene av Cecilie Haaland på min ønskeliste:

Cecilie Haaland  Norgesglass Lykter

Foto via Hviit.

3 comments:

  1. Hei:)
    Så fine vaser og Norgesglass lykter!
    Nyt kvelden..
    klem

    ReplyDelete
  2. Glasslyktene er superlekre!
    Så de på DogA før jul.
    Hviit stod på designernes eget julemarked og hadde de med.
    Nydelige!

    ReplyDelete