Tuesday, December 6, 2011

www.kariannemarstein.no - klar for STORE formater!

Noen endringer: Ikke ny blogg, men ny adresse,: www.kariannemarstein.no (det er den samme bloggen, ting blir bare satt opp litt annerledes teknisk slik at jeg har en webadresse utad. Kariannemarstein.blogspot.com og kariannemarstein.no viser den samme bloggen) . Jeg har bestemt meg for å avvikle www.spagaten.com, men jeg er selvfølgelig fortsatt på Kari Anne Marstein ART på Facebook, Eplabutikken min Karius og på Flickr. I 2012 håper jeg på eget show room i kjelleren i Lillestrøm hvor jeg ønsker å male i STORE FORMATER, det har blitt mange små bilder i det siste, nå er jeg klar for noe STORT ; )
Ikke glem min Give Away!




Alle foto: Katrine Nordli/ Aftenposten fra Aftenposten hjemme-hos-reportasje for en stund siden.


1 comment:

  1. Store formater høres gøy og spennende ut. Heia!

    Du har det forresten, og jeg har nok sagt det før, i alle fall har jeg tenkt det før, utrolig fint. ;)

    Heidi

    ReplyDelete