Friday, December 30, 2011

Kreative julegaver

Noe av det jeg kanskje liker aller mest med julen er å lage gaver, om ikke alt er håndlaget er det i hvertfall supergøy å være kreativ (ikke alle gavene er egenproduserte altså!)

I år var det flere av mine kjære, både små og store, som fikk notatbøker med bilder innimellom, både av seg selv og av kunsten min. Bøkene er laget på Blurb – der jeg også får trykket familieblogg-bøkene mine (også perfekte julegaver til besteforeldre!).

IMG_4574  IMG_4571IMG_4573

Og så er det litt stas å pakke inn gavene. . .  Jeg har hatt et lite kort laget av keramikk liggende i skuffen noen år, har liksom aldri funnet anledningen til å “bruke det opp”. Men jeg har en venninne som er litt mer enn gjennomsnittet glad i pene pakker så endelig fikk jeg brukt keramikkortet kjøpt på Bastion 5 i Gamle Fredrikstad (husker dessverre ikke navnet på kunstneren).

IMG_4527

Også jeg er bitt av tape-basillen. . .  TIL/FRA kortet er fra Trøkk på Epla.

IMG_4522

Ønsker dere alle et godt nytt år! Happy New Year!

1 comment:

  1. Heldige de som får gaver av deg :)

    Godt nytt år!

    ReplyDelete