Tuesday, December 20, 2011

God Morgen Norge i dag tidlig!

I dag tidlig var jeg og Siw (+ hennes to nydelige jenter) fra Epla sammen med Ida Victoria (Sting & Ting) med på juleverksted på God Morgen Norge på TV2. Stas!

UPDATE: Her er link for dere som har SUMO: Juleverksted God Morgen Norge TV2 20.des 2011
CIMG1969
Skulle egentlig ha lagt ut link til innslaget, men den har jeg ikke funnet. Ida Victoria hadde forresten verdens fineste egensydde kjole på! Og Inga og Silja til Siw hadde nydelige Inger Riddervold kjoler.
Karius-butikken er nå oppdatert med flere kuler fra dagens juleverksted!
IMG_4434  IMG_4403  IMG_4416

5 comments:

  1. Så gøy da, finner du linken vil jeg gjerne se det en annen gang =)

    ReplyDelete
  2. Jeg så dere jeg!
    Kjempetrivelig!
    Fine damer og fin fin reklame for Epla :)

    Siw

    ReplyDelete
  3. Så gøy! Gratulerer. Jeg fikk ikke sett det. Får håpe det dukker opp i nettversjon. :)

    ReplyDelete
  4. Så gøy - det skulle eg ha sett!! Det var sikkert skikkeleg artig å vere med på òg!

    Fin dag til deg!

    ReplyDelete
  5. Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Ja, det var kjempegøy å få være med på! Og ekstra stas å få møte Siw og med-Epla'er Ida Victoria! Epla-Torunn var også i kulissene ; ) Har lagt ut en link nå, men er redd man må ha betalt for SUMO-abonnement.

    ReplyDelete