Friday, February 19, 2010

Berlin!

In the beginning of December I had a great girls’ trip to Berlin. As I have visited the city before I went straight to the shopping this time : ) Great food, great shopping and not to mention great company!

IMG_5978 IMG_5991

IMG_5982 IMG_5902 IMG_5989 IMG_5988IMG_5913IMG_5995 IMG_6012 IMG_6015IMG_6007 IMG_6028 IMG_6056 IMG_6057 IMG_6029 IMG_6060 IMG_6061 IMG_6062 IMG_6063 IMG_6059IMG_6067 IMG_6116 IMG_6119 IMG_6125 IMG_6138 IMG_6142IMG_6134 IMG_6136

Here are the details:

Hotel: Radisson Blue, Alexander Platz. Recommenable! Nice restaurant, cool reception (with a huge cylinder aquarium), big and clean rooms, spa and last but not least champagne breakfast!

Shopping: Where to start… For retro shops or just small unika shop, head for Prezlauer Berg area or just close to Oranienstrasse. Nice shops: Flex, Butlers, Desigual.

Dining: The first day we actually had lunch at our hotel and it turned out great, we all had tapas. Name of the restaurant is Heat. Saturday night we had a delicious 4 course dinner at Gendarmerie. Yosoy tapas bar (Rosenthaler strasse 7) looked really good, we only had drinks there.

IMG_6096blogg

Night life: Sorry, can’t tell…. Moms away from home have other agendas… ; ) Zzzzzzz……..

9 comments:

  1. så gøyy!! elsker berlin! tror det er favorittbyen min:-)

    ReplyDelete
  2. Somewhere I've always wanted to vist - looks like you had a great time :)

    ReplyDelete
  3. Så fin oppsummering og bilder! Gleder meg allerede til neste tur til høsten :D

    ReplyDelete
  4. Åh, jeg har så lyst på slik nøtteknekker!!!!

    ReplyDelete
  5. Ser ut til å ha vært en ordentlig snadder-tur;)

    ReplyDelete
  6. Ja Berlin er en absolutt favoritt og selvom jeg har vært der 2 ganger føles det som om jeg bare har sett en liten brøkdel - må tilbake!!

    ReplyDelete
  7. Kjempefin blogg du har! Jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

    Har akkurat selv startet ny blogg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

    Har også lagt ut en liten giveaway. Bli gjerne med.

    :-)

    ReplyDelete
  8. Berlin er fantastisk:) inspirerende bilder på sida di. Jeg har allerede planlagt Berlintur. !!
    jeg skal følge med på sida di, masse kjekt !!

    ReplyDelete
  9. jeg har lagt kobling på facebook-sida mi :)

    ReplyDelete